آخرین مقالات

آخرین محصولات

بهترین کفش طبی پرستاری را از کجا خریداری کنیم؟

پزشکان پرستارها فرشته های سفیدپوش هستند که جان ها را نجات می دهند و زخمی ها را شفا می دهند، به پاس از خدماتشان؛ تیم ما توانسته سبکی زیبا را بر اساس کیفیت ساخت، راحتی، پشتیبانی مطلوب را به پاهای آنها هدیه دهد.

لازم است بدانید که ، چه رفتن به دانشکده پرستاری یا کار در یک محیط بالینی، پوشیدن یک جفت کفش مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در نتیجه، تیم متخصص شوزطبی با تولید بهترین کفش‌های  طبی پرستاری محافظت، راحتی و سبکی استثنایی را ارائه می‌دهند.

پس از پایان شیفت شلوغ کاری و  وقتی که افراد تیم پزشکی به خانه می رسند، بیشترین چیزی که آنها را خسته می کند حجم کاری نیست بلکه فشار وارده به کمر و پاها می باشد. اما با پوشیدن یک جفت کفش طبی پرستاری مدل 101 احساس خستگی و درد تسکین می یابد ،چرا که این پاها هستند که تمام وزن بدن را تحمل می کنند. بنابراین، اگر پاها احساس خستگی کنند، ممکن است این خستگی و حتی احساس درد در ساق‌ها، ران‌ها، سیاتیک، پشت، حتی ناحیه گردن و سر نیز احساس شود.

 

کفش طبی پرستاری چیست؟

کفش پرستاری یا پرسنلی معمولاً به کفش های کاری اطلاق می شود که پرستاران بیمارستان می پوشند،این نوع کفش ها دارای کفی منعطف، نرم، سطح نرم و پاشنه استاندارد تولید عرضه می شوند.

 

 

چرا پرستاران باید از کفش طبی مخصوص استفاده کنند؟

در برخی از بیمارستان ها، کفش پرستاری باید به صورت یکنواخت خریداری شود. کفش‌های حرفه‌ای پزشکی و لباس پرستاری مانند ملزومات بیمارستانی است. یک جفت کفش پرستاری راحت بسیار مهم است. پرستاران معمولاً در محل کار خود مشغول هستند و ده ها هزار مسافت را در 24 ساعت شبانه روز پیاده روی می کنند.

پیاده روی طولانی مدت بدون شک نیاز به یک جفت کفش پرستاری راحت دارد. افراد در طول پیاده روی طولانی مدت در پاهای خود ورم خواهند داشت. کفش های اولیه شلوغ به نظر می رسند. بنابراین، پوشیدن لاستیک آسان است. پس از یک روز کار، پرستاران خسته هستند.

جنس کفش پرستاری باید کفی نرم را انتخاب کند. کف نرم طبقه بالا و پایین راحت تر است که برای کار روزانه پرستاران راحت است و همچنین کمک موثرتری برای کار می کند.

سطح چرمی کفش پرستاری باید قابل تنفس باشد، به سختی بتوان پاهای شما را پر کرد و به سختی پاهای ورزشکار را تولید کرد. پیاده روی طولانی مدت به راحتی عرق می کند. بنابراین، کفش های تنفسی بیشتر، پاها را سالم تر می کند.

 

 

 ویژگی های منحصر به فرد کفش و صندل پرستاری استاندارد شهرام طب

  1. کار بالینی، پرستاران الزامات بالاتری برای راحتی کفش دارند: الزامات خاص برای کفش پرستاری عبارتند از: پاشنه شیب دار، زیره نرم، رنگ مناسب.
  2. قسمت پایین کفش پرستاری باید سبک، انعطاف پذیر و با اندازه مناسب می باشد: کف کفش به گونه ای طراحی شده است که طیف وسیعی از نیرو و راه رفتن است. بنابراین، ضریب ایمنی بالایی دارند.
  3. کفش های پرستاری کفش هایی هستند اغلب سبک ،قابل تنفس، راحت و همچنین ضد لغزش و بی صدا می باشد.
  4. کفش طبی پرستاری دارای خاصیت ضد بو و ضد تعریق می باشند.
  5. محافظت در برابرمواد عفونی و سمی
  6. داشتن خاصیت ضد لک بودن 

 

مزایای پوشیدن کفش های طبی پرستاری و پرسنلی

پوشیدن کفش های پرسنلی نباید کار سختی باشد. به مزایای ارائه شده توسط این نوع تجهیزات برای پا و بدن کامل فکر کنید. چرا در محیط بیمارستان کفش های کلاسیک نپوشید؟ پاسخ کارشناسان ایمنی و ارگونومیست ها بر ایمنی و راحتی ارائه شده توسط این نوع لباس متمرکز است.

 

استانداردهای لازم کفش پرستاری طبی

مفهوم حفاظت به مسئله امنیت اشاره دارد. به‌ویژه، پرستاران و مراقبان روز پرمشغله‌ای برای کمک به مراقبت‌ها و ویزیت‌های پزشکی، آوردن دارو یا تعویض سرم‌های بیماران دارند. آنها در طول دوره کارآموزی شبانه روز در حال انجام وظیفه هستند. اگر پرستار هنگام جابجایی سر بخورد، با سوزن ها و کاتترها به خود آسیب می رساند.

برای جلوگیری از این نوع خطر، یک کفش ضد لغزش برای پرستار مناسب است. با کفی‌هایی که به‌طور خاص برای سفر در شیب یا زمین مرطوب طراحی شده‌اند، پرسنل پزشکی باید متوجه شوند که خطر لغزش به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. و حتی بدون لیز خوردن، این اجسام نوک تیز همچنان می توانند از دستان او یا پزشک و یا حتی با ضربه زدن توسط بیمار بیفتند.

بنابراین، برای جلوگیری از این خطر، پرستار باید یک جفت کفش محافظ مطابق با استانداردها بپوشد.

 

بهترین کفش طبی پرستاری را از کجا خریداری کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، همیشه برای یافتن مدل کفش مناسب به یک متخصص کفش در این زمینه اعتماد کنید. شوزطبی جایگاه خود را به عنوان پیشرو در طراحی و فروش کفش های پرستاری و بالینی تثبیت کرده است.کفش های طبی با ایمنی بالا و ضد لغزش ساخته شده از EVA مجموعه ای از محصولات با کیفیت بهتر را تشکیل می دهند.

لطفا جهت سفارش کفش سفید پرستاری زنانه101 از لینک مربوطه اقدام نمایید.

 

مطالب مرتبط

راهنمای خرید کفش طبی مناسب پیاده روی

حقایقی درباره تاثیر کفش بر سلامتی

مقایسه کفش طبی با غیرطبی

تاثیر صندل طبی در درمان بیماری‌های پا