آخرین مقالات

آخرین محصولات

معرفی تولید کنندگان بزرگ بهترین صندل و دمپایی طبی

معرفی-تولید-کنندگان-بزرگ-صندل-و-دمپایی-طبی
اگر قصد خواندن این مقاله را دارید و شناختن بزرگترین تولید کننده صندل طبی و انواع دمپایی اصل یکی از دغدغه های فکری شما(هرچقدر کم) باشد مشخص است که نمیخواهید در انتخاب کفش مناسب پای خود بی گدار به اب بزنید، چرا که تا حدودی از پیامدهای پوشیدن کفش نامناسب و فواید پوشیدن کفش مناسب اگاهید، برای شناخت بهترین دمپایی طبی اصل چند فاکتور وجود دارد ، جهت اطلاع بیشتر با ما همراه باشید..
 

فواید استفاده از کفش و صندل طبی چیست؟

امروزه افراد به علت اینکه درگیر مشغله ها ی روزانه خود هستند زمان کمتری دارند که بتوانند با خیال راحت در مراکز تجاری و فروشگاهها قدم بزنند و خرید کنند از این رو به خریدهای اینترنتی روی آورده اند، همه ما می دانیم که در این میان فروشگاههای نامعتبری نیز هستند که در اینترنت و صفحات اجناسی را به اشتراک گذاشته و تبلیغ می کنند،که تجربه های تلخی برای برخی از افراد به جا گداشته اند که باعث شده به خرید از طریق اینترنت اعتماد نکنند.
 
با توجه به اینکه حوزه کاری ما تولید توزیع انواع کفش و صندل طبی است ، تلاش ما نیز بر این است که به شما کمک کنیم تا بهترین مراکز کفش طبی در ایران را شناسایی کرده و در هر مسافتی که هستید بافراغ بال برای خرید هر آنچه که میخواهید با صرف کمترین زمان بهترین کفش طبی و یا صندل و دمپایی طبی خود را خریداری کنید.
 

شرکت تولیدی صندل و دمپایی مردانه و زنانه چرمی

برای تولید دمپایی طبی اصل اولین معیاری که مد نظر یک تولید کننده معتبر می باشد چرا که متاسفانه برخی از افراد سودجو به تولید انواع کفش و صندل های غیر استاندارد و عرضه آن با عنوان طبی نموده اند. البته لازم به ذکر است که شرکتهای تولیدی دمپایی طبی معتبر زیادی در ایران هستند که صندل و دمپایی طبی اصل و استانداراد در تنوع شکل ، سایز و رنگ مختلف را به بازار عرضه می کنند.شرکتها و مراکز تولیدی معتبر در ساخت محصولات طبی خود از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه بهره می گیرند و مهمترین هدفشان جلب رضایت مشتری است نه صرفا فروش!
 
اصول ساخت انواع صندل و دمپایی های طبی در تولیدیهای معتبر  مطابق با استاندرد های جهانی می باشد. چرا که پوشیدن مداوم مصولات به اصطلاح طبی اما غیر استاندارد مشکلات و عوارض زیادی برای پا و کمر و سلامتی ایجاد می کند، لذا توصیه تیم متخصص شهرام طب همیشه بر این بوده و است که در انتخاب کفش و صندل طبی خود دقت لازم را به خرج دهید، متاسفانه برخی از افراد گمان می کنند با پرداخت زینه کمتر و خرید کفش ارزان تر می توانند در سایر هزینه های خود صرفه جویی نمایند زیرا کفش را عامل حفظ سلامتی خود نمی دانند ، اما فراموش نکنید که انتخاب کفش مناسب رابطه مستقیم با سلامتی شما را دارد.
 
شرکت تولیدی دمپایی طبی مردانه انواع دمپایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و روانه بازار می کند. این شرکت محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به بازار عرضه داشته است. تنوع بالای دمپایی وصندل باعث فروش بیشتر این شرکت و استقبال شما عزیزان شده است.
 
 
 
 

فواید و مزایا خرید دمپایی طبی

 
از آنجا که افراد زمان زیادی را در طول روز مجبورند سرپا بایستند و یا در مسیرهای مختلف در تردد باشند لازم است برای حفظ سلامتی بدن و پای خود حتما از کفش و یا صندل طبی استاندارد استفاده کنند.لازم به ذکر است جدی نگرفتن این موضوع ممکن است عواقب جدی مانند(دیسک کمر، ارتروز زانو، سیاتیک ، خارپاشنه و…) را به همراه داشته باشد.
 
زمانی که فرد بر روی پاهای خود ایستاده و یا راه می رود علاوه بر تحمل وزن بدن ؛فشار وارده از سمت زمین را نیز باید کنترل نماید؛ بنابراین پوشیدن کفش مناسب که دارای پشتیبانی استاندارد می باشد فشارهای وارده را به خود جذب می نماید تا از پدید آمدن مشکل احتمالی جلوگیری نماید.
 
طراحی کفی دمپایی طبی اصل و استاندارد به گونه ای است که برای افرادی که به اصطلاح کف پای صافی و یا با قوس زیادی دارند مناسب باشد.
 
یکی دیگر از مزایای دمپایی طبی استاندارد این است که مانع از  گردش جریان خون در پاها نمی گردد از این رو برای افرادی که از مشکلات دیابتی رنج می برند  گزینه مناسبی می باشد.
 
بطور کلی خرید از فروشگاه دمپایی طبی به همه افراد در هر بازه سنی با هر شرایط جسمی پیشنهاد می شود ، ساختار استاندارد محصولات طبی نه تنها مانع از بروز بسیاری از مشکلات می گردد بلکه در بهبودشان نیز کمک چشمگیری به فرد می کند.
 
بطور مثال افرادی که مبتلا به بیماری خار پاشنه هستند با استفاده از دمپایی طبی مخصوص خارپاشنه میتوانند درد ناشی از این عارضه را چندین برابر بکاهند.توجه نمایید که یکی از علل شایع بروز خارپاشنه پوشیدن مداوم کفش و دمپایی نامناسب می باشد.
 

تنوع در تولید محصولات طبی

شرکت تولیدی دمپایی طبی ، سعی بر این دارد که تنوع محصولات خود را  هر چه بیشتر گسترش دهد، صندل های طبی در انواع مدل های زنانه و مردانه را با مدل ها، رنگها و طرهای شیک و زیبا روانه بازار کرده تا . کیفیت این مدل از دمپایی بسیار خوب است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است.
 

ویژگیهای دمپایی طبی اصل برای خرید

  • کف دمپایی طبی
طراحی یک دمپای طبی استاندارد به گونه است که میزان قوس در قسمت کفی طبی آن کاملا پوشش داده می شود و همچنین مانع ایجاد ایجاد تاول و زخم در این ناحیه می شود.
  • پاشنه دمپایی طبی
شرکت های تولیدی به گونه ای طراحی می کنند که پاشنه شان سبک و مقاوم است و اندازه آن بیشتر از 4 سانتی متر نمی باشد تا کمترین فشار را به پاها و کمر وارد می کند.
  • اندازه و تناسب دمپایی طبی
یکی از نکاتی که حتما باید هنگام خرید به آن توجه کرد، اندازه دمپایی است که متناسب با پا انتخاب شود، نه کوچکتر و نه بزرگ تر.
  • جنس دمپایی طبی
جنس دمپایی باید به گونه ای باشد تا تهویه داخل آن به راحتی انجام میشود، هوا به داخلی در داخل آن گردش پیدا می کند تا از عرق پا جلوگیری شود.
  • جنس رویه دمپایی طبی
رویه دمپایی و صندل طبی در دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی می باشد تا مقاومت و طول عمر نها را بالا ببرندآن افزایش یابد.
  • جنس زیره دمپایی طبی
مواد بکار برده شده در ساخت زیره دمپایی و صندل استاندارد از جنس پلی یورتال(PU)  و لاستیکی(PVC, TPU TERMO)  و EVA می باشد.
 

بخوانیم : نقش کفش و صندل در سلامتی

 
 
بهترین دمپایی طبی اصل

بهترین دمپایی طبی اصل

 
 

بهترین مارک دمپایی طبی زنانه

جهت خرید بهترین دمپایی طبی زنانه  را در مدل های متنوع می توانید از طریق مراکز معتبر و فروشگاههای دمپایی طبی اقدام کنید.
 

 دلایل علمی برای اثبات فواید محصولات طبی

مهمترین فواید و علل پوشیدن دمپایی طبی در مقایسه با سایر محصولات عبارتند از:
 
  • اصلاح وضعیت پاها وهمچنین تطبیق پا با اندام تحتانی
  • کاهش فشار وارده بر مچ پا ، زانوها ، کمر ،مفاصل و ستون فقرات
  • راحتی پا و به حداقل رساندن کشیدگی عضلانی قوس پا و فشار وارده به زانو و کمر
  • کاهش برونیشن پا
  • کنترل حرکات و افزایش ثبات اندام فرد در حالات مختلف ایستادن و در حین راه رفتن
 

تولید ، توزیع و  فروش مستقیم شوزطبی

یکی از مزایای خرید از مراکزی که خود تولید کننده انواع دمپایی و صندل هستند این است که نه تنها خرید به راحتی با صرف کمترین زمان انجام می شود بلکه به علت اینکه بدون واسطه و مستقیم خرید انجام میشود طبیعتا قیمت کاملا مناسب تر از خرید از سایر فروشگاه ها می باشد ، لازم به ذکر است که با خرید از شوزطبی 6 ماه گارانتی و ضمانت پس از خرید را نیز دریافت خواهید کرد.
 
 
مطالب مرتبط
 
 
 
 
 
 
Tags: , , , ,