آخرین مقالات

آخرین محصولات

برترین برندهای جهانی کفش طبی

برترین-برندهای-جهانی-کفش-طبی
مشکلات و بیماری‌های پا از قبیل مشکلاتی است که افراد زیادی روزانه با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. در صورتی که شما نیز از دسته‌ی این افراد هستید، بهتر است برای جلوگیری از حاد شدن مشکل خود و همچنین بهبود مشکلات یک کفش یا صندل مناسب را تهیه کنید. کفش طبی و صندل طبی از جمله پوشاکی هستند که به کمک علم پزشکی و با کاربردهای متنوع تولید و عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است قبل از تهیه کفش و صندل‌های ارتوپدی، حتی اگر مشکل پای خود را میشناسید؛ با یک متخصص ارتوپد نیز برای یک انتخاب مناسب مشورت کنید. در سراسر جهان برندهای تولیدی مشهوری در زمینه‌ی این کفش و صندل‌ها فعالیت دارند. در ادامه به معرفی برترین برندهای جهانی کفش طبی می‌پردازیم.
 

کفش زنانه برند Dansko از برترین برندهای جهانی کفش طبی

کفش زنانه برند Dansko مدل Clifton 6 مناسب افرادی است که مدت زمان زیادی را به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. افرادی مثل پرستاران، معلمان، پزشکان، سرآشپزها از جمله افرادی هستند که استفاده از این کفش‌‎ها برای آن‌ها مناسب است. این مدل از برند Dansko یکی از به نام‌ترین کفش طبی زنانه در سطح جهان است.
 
از جمله خصوصیات این مدل داشتن جعبه پنجه‌دار مناسب با پاشنه‌ی پهن که موجب پایداری بیشتر برای فرد می‌شود. همچنین پاشنه‌شمار محافظ TPU و زیره‌های سبک راکر برای حرکت پا به جلو و جذب ضربه نیز تجهیز شده است.
 

کفش زنانه برند Hoka One One مدل Clifton 6

اگرچه برند Hoka One One یک برند تولیدی تخصصی کفش‌های ارتوپدی نیست، ولی مدل Cliftion 6 از این برند مجموعه‌ای سبک و راحت را عرضه کرده است. این مدل توسط APMA نیز برای ارتقای سلامت پا تایید شده است که آن را به یکی از بهترین مدل‌های کفش ورزشی زنانه تبدیل کرده است.
از جمله ویژگی‌های بارز این کفش‌ها می‌توان به زیره‌های بزرگ، بالشتک‌سازی پیشرفته و زیره‌های ضربه‌گیر با بازگشت انرژی بالا اشاره کرد. همچنین این کفش‌ها از فناوری Meta-Rocker نیز بهره می‌برد که یک فناوری منحصربفرد در این زمینه است.
 
کفش برند Aetrex از برترین برندهای جهانی کفش طبی
 
برند Aetrex از برترین برندهای جهانی کفش طبی است. مدل Aubry Boot از این برند به کمک فناوری اسکن شخصی‌شده سه بعدی، راحتی و سلامتی پای فرد را بهبود می‌بخشد. این نیم بوت‌های بند دار در سه رنگ مختلف عرضه شده‌اند. از ویژگی‌های بارز این مدل از کفش‌های برند Aetrex می‌توان به مقاومت در برابر آب و هوای مرطوب در ساختار این کفش اشاره کرد. همچنین در این مدل از ساپورت قوس داخلی و بالشتک‌های UltraSky استفاده شده است.
 

کفش طبی در ایران

کفش‌های طبی به دلیل نیاز به تجهیزات خاص و طراحی‌های اصولی، عموما قیمت بالاتری در مقایسه با کفش‌های معمولی دارند. به همین دلیل گاها دسترسی به تولیدات برندهای خارجی این محصولات سخت و هزینه‌بر است. برندهای ایرانی تولید کفش و صندل طبی ایرانی زیادی هستند که توان رویارویی با تولیدات خارجی این برندها را دارند.
 
شهرام طب با بیش از 30 سال سابقه‌ی درخشان در تولید این نوع کفش‌ها توانسته است اعتماد و انتخاب بسیاری از هموطنانمان را جلب نماید. تولیدی‌های این برند داخلی در حال حاضر در داروخانه‌های سراسر کشور و همچنین فروشگاه‌های زیادی در دسترس می‌باشد.
 
به تازگی این برند فروش تولیدات خود را از طریق فضای مجازی نیز آغاز کرده است. علاقه‌مندان از طریق وبسایت و صفحه‌ی اینستاگرام این برند می‌توانند اقدام به ثبت سفارش نمایند.
 
منبع Yahoo Life
 
مطالب مرتبط :